У далекому 2006 році ніхто навіть не уявляв, щоідея тоді щенікому невідомого Даніеля Ека (Daniel Ek), засновника Spotify, переверне всюмузичну індустрію зніг на голову. Ек обійшов десятки венчурних фондів у пошуках фінансування і відповів там на сотні запитань. Сьогодні, ставши інвестором, йому достатньо однієї хвилини і шести відповідей на поставлені ним запитання, щоб зрозуміти, що справа, яку пропонують, варта уваги.
Зацікавити інвестора, привернути його увагу за одну хвилину — завдання, яке здається майже нездійсненним. Але ж саме це й працює. Інвестори цінують час і не люблять складних пояснень. Чим простіше та зрозуміліше ви подаєте інформацію, тим більше шансів бути почутими.
Що хоче почути інвестор?Самопрезентація, у структурі якої шість тверджень (відповідей на незадані ще запитання), допомагає максимально швидко передати суть вашого проєкту. У невеликій промові з шістьох речень можна встигнути представити: проблему, рішення, аудиторію, потенціал зростання, маркетинг і фінанси. Поясніть, що ви робите, кому це потрібно, як це працює і чому принесе прибуток. Уникайте складних формулювань і абстракцій. Конкретно, коротко та ємко.
ТОВ "ЄЙФОС ХАБ" підбирає інвестиційні стратегії, засновані на фінансових цілях та ризикових уподобаннях. За завданням клієнта фінансові консультанти розробляють плани бюджетування, прогнозування та управління фінансами.