Мистецтво презентації. Як залучити інвесторів
Аналіз ринку
Не використовуйте ринковий підхід «зверху вниз» — не кажіть, що ви «завоюєте 1% ринку»! Прогнозам без будь-яких доказів ніхто не вірить. Інвестори хочуть знати, як ви плануєте вийти на цільовий ринок? Який вигляд матиме цикл продажів? Яку маркетингову стратегію будете використовувати?

Представте інвесторам стратегію просування бізнесу. Опишіть, які канали та підходи будете використовувати для різних сегментів цільової аудиторії. Вкажіть економічні показники, які будете враховувати для контролю бізнес-процесів. Якщо ви згадуєте про стратегічні партнерства, вкажіть компанії, з якими ви уклали або плануєте укладати контракти.
Фінансові прогнози - найважливіший слайд
Ви хочете, щоб інвестор фінансував ваш проєкт? Покажіть, чому для нього це має сенс! Запланований дохід, витрати, прибуток, грошові потоки та інші фінансові показники мають бути подані чітко та й переконливо, щоб інвестори могли оцінити потенціал проєкту й ухвалити обґрунтоване рішення про його фінансування.

Фінансові прогнози показують, як зростатиме інвестований бізнес і який прибуток вони можуть принести в майбутньому. У презентації потрібно обов'язково показати, які кроки збільшать дохід і знизять витрати. Єйфос Хаб проводить глибокий фінансовий аналіз і оцінює інвестиційні можливості проєктів замовників. Ми приділяємо особливу увагу фінансовим прогнозам: аналізуємо ризики та розробляємо індивідуальні плани зростання бізнесу.
Зустріч з інвесторами та презентація їм своєї ідеї - подія хвилююча. Незалежно від формату (онлайн або в реалі), важливо пам'ятати, що добре вибудувана презентація продає навіть сирі проєкти, а перспективні задуми в недолугій презентації зазнають повного провалу.

Презентація розкриває суть проблеми, показує рішення. Демонструє, що принесе клієнту продукт і, звісно, що отримає інвестор під час реалізації. Зазирнувши за зовнішні атрибути презентації, ми побачимо, що її суть - у продажу. Які презентації приваблюють інвесторів? Давайте розбиратися.

Без тривалого вступу
Що робить вас особливими? Не чекайте, що інвестори здогадаються про це самі. Покажіть, чим ви відрізняєтеся від інших. У вас 3 хвилини. Якщо ви зацікавите присутніх, вас будуть слухати і довше. Якщо ні, вас швидко зупинять. Говоріть мовою інвесторів. Використовуйте лексику галузі.

Структурованість - важлива складова
У презентації важлива її структура. Чіткі міркування вимагають настільки ж чіткої форми їх подачі. І навпаки: якщо в думках панує плутанина, то їх не вдасться чітко структурувати.

Єйфос Хаб пропонує комплексні рішення для розвитку бізнесу, паралельно забезпечує коректну підтримку активів інвесторів. Продумана та яскрава презентація є важливим етапом на шляху до успішного залучення інвестицій. Важливо врахувати масу нюансів: від візуального оформлення до логіки презентації.

Один слайд - одна думка
Кожен слайд у презентації має містити тільки одну основну думку або ідею, виражену в трьох-п'яти аргументах, не перевантажених зайвими даними. Це допомагає зробити презентацію більш наочною, легко сприйнятливою для аудиторії. Кожен слайд стає точкою фокусу, що допомагає краще зрозуміти представлений матеріал.
Оформлення презентації
Поганий дизайн презентації може свідчити про слабкі комунікативні навички та неувагу до деталей. Перший і останній слайди важливі. Вони перебуватимуть на екрані найдовше - до початку виступу та під час сесії запитань після виступу. Додайте до цих слайдів ваші контактні дані.

Заголовок слайда - це його ключова думка. За статистикою, 8 із 10 людей звертають увагу на заголовки слайдів презентації, і лише 2 із 10 пам'ятають текстову частину. Не забувайте про зв'язність: новий слайд - це логічне продовження попереднього. Кожен слайд має пропонувати нову, цінну інформацію. Якщо ви повторюєте одні й ті самі пункти знову і знову, це не акцент, а брак аргументації. Уникайте граматичних помилок і друкарських помилок.

Чітка бізнес-модель
Якщо інвестори не зможуть зрозуміти, як ви будете заробляти гроші, вони вам їх не дадуть. Презентація інвесторам має демонструвати чітку і просту бізнес-модель. Якщо ви плануєте кілька різних потоків доходу, для презентації виберіть не більше трьох найбільших.
Незрозуміла і неясна бізнес-модель може стати серйозною перешкодою для залучення інвестицій. Слайди презентації, що описують бізнес-модель майбутнього підприємства, мають містити: опис основних джерел доходів, структуру витрат, цінову стратегію, модель монетизації та інші ключові аспекти бізнесу.
Залишити заявку на консультацію